tisdag 6 mars 2018

2018-03-06 tisdag

Snöade i morse  .. blä 
fy denna vinter som håller på att vimsa fram och åter
Det fanns ett par extra tofflor i hallen i morse
HA ha .. EMMA städtjejen glömde dom i går  .. men jag såg det först i morse
OCH dessa .. skulle jag aldrig ta på mig ..  JAG   H A T A R dessa 
FRÅGA mig inte varför .. men det fulaste jag sett i skoväg
TUR SMAKEN ÄR SOM BAKEN
DELAD


LETADE lite städbilder i går  ..  ville ha en till Facebook
och säga att det var städdag i går
Och EMMA kom och städade .. och hon är toppen
Men glömde sina tofflor  .. ringde  .. hon hade kommit på det
KANSKE att hon hämtar annars får dom vara till nästa gång
Virkade 7 av dessa i går + bollarna .. hittade ett mönster  på FB
OCH testade  .. så ska göra flera bollar
NU ska jag STOPPA 150 kattmöss .. PÅSKSÄNDNINGEN
fick klart alla i går kväll med virkningen
Ja ja .. så gör trapp-städar-tjejerna .. tappar sina saker 
Snett nedanför min balkong
Undrar om dom är nedsnöade .. tyckte dom låg kvar  i går kväll
INTE varit ute på balkongen i dag
MITT humör är på noll
Men ändå lite  glad
Dessa hade kommit fram till ELVIS  i dag
Han bor i Katrineholm och nyss förlorat sin kattkompis
Men så glad han var när han fick dessa
OCH jag hade fått rörliga filmsnuttar
Men kan inte visa dessa här .. jo om jag går in via Youtube  .. men vill inte det
PÅ FB går det att lägga in utan att gå den omvägen
En KRÅKA hade hittat nåt att äta
Men ingen bra bild  .. fel avstånd och lite för skumt ute
Men en påse ligger där .. så inte konstigt att dom kommer då
flera var dom
VARFÖR ska det kastas på marken på en parkering
BLÄ  .. fotat från köksfönstret
Snöade i går .. och nu snöar det igen Tisdag klockan är 11,43
HA DET SÅ BRA ALLA VÄNNER
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar