lördag 3 mars 2018

2018-03-03 Lördag

Ja då är det lördag och i morgon är det Vasaloppet
Gick till Coop i går
går lite fortare då för lite kortare att gå
En gammal bild på vägen jag brukar gå
alltså blev det bara till Coop i går
DET kom hem lite .. MÅSTE HA VAROR
DET var det som var viktigt att få iväg också
eller var det det .. en beställning  
DET vill jag ju få iväg så fort jag kan
och i går var vädret  inte så kallt .. minus 3
MEN det blåste lite snålt men hem kom jag
MEN OJ så trött jag var
45 minuter tog rundan
SOMNADE bort nästan två timman.. sovit längre om inte en borr hade väckt mig
men lika bra det  .. för jag ville sova på natten
och det gjorde jag bra .. sov i natt 
OCH mycket snö är det lite var stans
Utanför Coop  där bussen stannar
Lördagstidningen
  08,40   vädret var ju bra och är det nu också
då minus 6 nu 0-gradigt
Solen den skiner
10,55 snön på bläcket har smält bort nästan allt och skuggor är det
OCH knopp nummer  2 har slagit ut
Och den har blommat ett bra tag nu
OCH dessa virkade jag i går kväll

DET var det för i dag
KANSKE att jag ska ta en promenad ute.. för nu är det inte så kallt
och lugnt just nu
och PLUS 0.1 på solsidan
Då ska nog jag och min fibrokropp klara det

HEJ SVEJS FÖR NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar