tisdag 12 december 2017

2017-12-12 .. Mera snö

Ja oj vad det snöat .. mest blötsnö
11,35  .. nu så ljust så det blev skapligt bild .. UTANFÖR
08,45 såg det ut så här.. jag vaknade då
PÅ innergården koll åt vänster
Koll åt höger  .. det snöar 
14,00  .. nu måste dom ploga parkeringen
En minut senare .. backa och lägger upp ett nytt lass .. stopp där nu ett tag 
TILLS vidare i alla fall 
JA det blev en stor driva där nu vid sidan på den delen av parkeringen
Kom per post i dag
Vinst
NeJ
INTE blev det handlat i dag 
FÖR gå och dra med en varuvagn med små hjul i snöslasket .. nej tack

ELLER åka till stan
 NEJ ingen lust fast jag behövde
FÖR se  .. skulle byta färger i skrivaren i går
höll på att skriva ut en almanacka
MEN vad tusan nu då
DÅ ser jag .. KÖPT fel patroner .. ett helt paket .. med tre .. blä 
OCH öppnat  .. det var flera dagar sedan .. för trodde det skulle ta slut då
JA JA .. så kan det bli
Så i morgon MÅSTE jag  fixa det
Även om jag inte vill
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar