onsdag 6 december 2017

2017-12-06

Snurrigt var det i morse
Dagen var onsdag .. men fel datum  .. nej då

MEN på minikrysset var det fel datum 
letade efter gårdagens kryss  .. för jag saknade ett par ord och svaret är  dagen efter
alltså .. i dag .. men det var nåt fel
JUST det .. det är den sjätte i dag .. men se det hade blivit fel
Tråkigt väder har det varit ett par dagar
Sytt klart alla haklappar  .. eller det kan bli två till
NU är det 4 i plast .. för maten .. så 21 st,   för det dagliga bruket
FÖR är man  äldre med lite fel  .. dräglar en del så behövs det detta skydd
OCH damen i fråga är så nöjd och hennes skötare också
I dag fick jag besök  .. och denna fina blomma  .. eller den kan nog bli fin
Så fick jag två burkar med hembakade kakor
Kokoskakorna
MERSMAK på dom ... så toppengoda så var dom
DETTA fick jag av CH  .. det är hon som fixat detta med haklapparna
OCH ALLT blev ju så bra
I söndags var vi och hälsade på hennes dotter .. på landet
DET blev fika och nybakade lussekatter .. så mumsigt det var
FIN hund var det där
OCH en blyg kisse
Den satt i en badtunna
DEN var utanför
Det var söndagens trevliga lilla utflykt ..
PÅ hemvägen for vi förbi RUSTA
där jag köpte lite juldekorationer
Den har inte kommit på palts än
Den hamnade på balkongen 
Så blev det  lite ljus i  burken på bordet
OCH vem har sagt att stjärnan måste vara i fönstret

HEJ SVEJS
HEJ då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar