fredag 13 oktober 2017

2017-10-13 lite pippi

OJ då ..
JA så är det
Men jag bryr mig inte  .. ni andra för göra som ni vill 
TA en lugn dag 
DET ska jag göra .. ändå  .. det är så många av mina dagar är
OCH i dag var det mulet .. så kom solen 
MEN den försvann nästan lika fort som de kom 
Pippi ja just det
Ja där är den .. men lite suddigt
Lite bättre blev den
MEN kan inte gå för nära fönstret .. då flyger den eller dom
Söta är dom 

DEN sträckte på sig .. men dålig bild
SÅ vände den baken till 
och så flög dom .. för två var det 
Överraskad blev jag  i tisdag 

EN bild i Ålands tidning 
Är man med i Facebook så kan det hända så
det finns en vädersida och där hade jag lagt in denna bild och den kom med i deras tidning
OCH tidningen fick jag per post av en av mina vänner på denna sida
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TREVLIGT så  var det
JA ja .. undrar om det blir bara jag eller om
JAG får annat sällskap
VÄNNEN kan inte följa med
DEN 22 oktober är det
Har en bekant som  ska följa med .. men nu strular det med det
MEN det kanske löser sig
Heldag med buss och lunch på vägen nånstans
eller kanske i Stockholm
GÖTA LEJON
DET får jag och alla vi andra se då
HA en bra helg nu alla vänner
HEJ då för i dag
NU är solen framme igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar