torsdag 5 oktober 2017

2017-10-05 torsdag

Hallå hallå .. Torsdag och sol .. skönt .. 
nej
Bara  8 grader i morse .. nu 12  på solsidan
9 på skuggsidan .. balkongen .. inte skönt
09,06  ser skönt ut .. men nej .. blåser lite
10,53 .. frukosten klar och kryssen .. nästan
för i dag var lilla dags-krysset knepigt .. tog lite via datorn
men resten .. får svar i morgon på det 
Monty Python gruppen gör debut på Brittisk tv
det fick jag fram .. men saknar några ord..
Brukar leka lite en stund på datorn  .. ibland
Lekte med kameran .. vände på den .. hi hi så ser jag ut och rummet då
klädde på mig .. kom åter då hade skärmsläckaren gått på
den måsen tog jag för länge sedan
10,56  solen finns där och mindre moln är det nu
Tar kort på lilla badet .. det ska in och rengöras så det är fint till nästa år
10,57  .. går ut till köket  kollar om flyttbilen är kvar 
molnen är mycket mera på den sidan
Flyttbilen är kvar  .. väntar för att se om nån flyttar in eller ut
Ingen kommer så jag går in till datorn igen
DÅ blev det stopp då för i dag
Inga flera bilder har jag just nu
JO om jag kollar i mina mappar så finns det bilder i massor
13530 bilder .. i 188 mappar .. oj oj
några mappar från förra året .. alla är inte flyttade

Ja det blir en hel del bilder  .. men jag gillar ju det
och ensam som jag är för det mesta så gör jag det jag gillar
fotar .. virkar .. ser på tv  .. bakar ibland men inte så ofta
vem ska äta ..  kan inte spara i min illa frys 
MEN  dagarna går  sin gilla gång


Mitt årtal på en gammal almanacka

Förra årets .. nu är årets på g
DENNA bilden fick jag bland dom första bilderna av en vän på min första blogg
för snart 10 år sedan .. den är ju bara så fin
och denna gjorde jag i en  mapp som fanns på datorn ..
men den försvann .. får inte tag på nåt liknande
och dessa som var i ett skyltfönster på stan en gång
Oj då .. den  var väl söt ..  undrar vad den är  ..

Sedlar från Gambia blev en tavla 
var där .. 1988 
Den broderade jag för väldigt många år sedan 
Mitt första barnbarn .. han är 28 år nu 
här någonstans på väg till Danmark då
JA nog finns det bilder att ta fram om jag vill
Så alla vanliga  ALBUM  30 st .. 
Så en hel del CD skivor .. dom räknar jag inte nu
HEJ DÅ FÖR I DAG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar