söndag 1 oktober 2017

1 OKTOBER

JA vad hösten kom fort i år
Oktober förra året utanför hos mig
Inte fullt så fint  där i dag
En till från förra året .. Hade svårt att välja
Parkeringen i går kväll
SÅG månen mellan träden inifrån .. lite åt höger från dessa träd
Gick ut och över parkeringen bort mot kulle vid badet
MEN gick aldrig över stora vägen = gatan
18,39 var klockan då  och det var lite moln som vandrade förbi
Skogen var  fin på andra sidan badet
Lite för mörkt för att få riktigt bra bilder
OCH så ruggigt var det .. hade bara en tröja på mig
och nästan 10 grader denna kväll
lika dant i dag 10 grader  .. buuuuuuuuuuuurr
Skönt att sitta inne i  "STUGVÄRMEN" och virka
Inte bra bild .. tog med mobilen förut
SKA BJUDA vännen på mat här hemma i dag
SÖNDAGSMIDDAG ska det bli
Jag lagar inte   mat så ofta.. jo åt mig ..
MEN då blir det lite enklare 
MEN så hittar jag nåt recept i nån tidning som jag fastnar för  
Då vill jag laga det
Men lagade mycket mera mat förr  .. när jag hade en SAMBO
NU är vi särbos vännen och jag .. NU har han varit hemma hos sig  snart 14 dagar
för att han opererade magen  en bit tarm togs bort
HAN har alla sina piller där .. så då är det bättre att vara där
MEN jag har fixat mat .. köpt på ett ställe där många äldre äter
MEN i dag SKA JAG LAGA GOD MAT
för jag tror detta är väldigt gott
HA En BRA SÖNDAG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar