söndag 6 augusti 2017

Söndag 6 augusti

GOD MORGON
eller är det det  .. trögt just nu  .. vaknade för tidigt i dag
Så blir det ibland
 Himlen är blå med  stora ulliga moln  .. 17 grader .. klockan 07,45



Kollade bara lite så där som man gör  .. DÅ ser jag ett kryp i ett av hålen
Men den kröp in och gömde sig .. undrar om jag skrämde den
                                                                      Så ser det ut  
 
VAD är detta .. nåt som krypen tar bort ur rören 
det fanns lite på några pelargonblad under det lilla hotellet
SEDAN såg jag detta när jag kollade in i det stora hotellet 
JA ja .. hålen är kanske för små .. eller vad ..

I GÅR var regnbågen framme
MEN för att få med hela fick jag gå ut utanför till gatan 
Inifrån  ..  blir inte bra med  en grå hinna på fönstren
MEN utifrån blev det bra klockan är 18,50 lördag kväll
GANSKA starka färger  .. bättre på riktigt
                                         Den har väl kommit från nån balkong över min
                                                                    min Solvända

                                                  JA det är väl bara att ta nya tag 
                                                          DAGEN har nyss börjat 
 
HA EN BRA
                                                                    HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar