onsdag 16 augusti 2017

Regnigt i dag

OCH det var ju inte så bra
FÖR I DAG är det rätt dag för mammografin
Ja så kan det tydligen se ut också 
Nån undersökning 
I går pysslade jag lite här hemma

 KOKADE ingefära till min dryck
Den blir mycket starkare än den jag köper .. Kivik,s dryck
Men en aning billigare att göra själv .. NÄSTA gång om jag gör om det
Ska ta mindre ingefära
I dag trist väder  .. 17 grader och regn
MEN skatan lekte i lekparken 
                                                      Gårdagens SN hade sällskap
                                                     Snackbänken var tom i går 
                                         MEN jag satte mig där en stund i skuggan  .. skönt 
 
                                                  SÅ kom Alice och hälsade på mig
                                      Men hon var ju inte still så bilden blev ju som den blev 
 
Några dagar med fint väder har det varit  .. men lite för gassigt vissa stunder för mig
KAN det vara en sengångare där uppe i det blå
Fantisera vad molnen ser ut som är kul
SÄGER bara AJ AJ AJ
en kontakt som inte ville som jag ville
Då blev det så där  .. ont i går  .. idag bara en stympad nagel
                                               JUST det var ju på fjärilsjakt i måndags
 
Lite för långt håll för att det ska bli riktigt bra
Den mörka påfågeln gillar jag
UNDRAR om det var ljusets om gjorde det eller om den är så mörk ändå
                                                    ÄN blommar det fint på balkongen

HEJ DÅ
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar