tisdag 1 augusti 2017

1 augusti

OJ vad tiden går
 Borde varit här i går  
Men vissa dagar är bara inte så bra 
HAR ingen lust
VARIT så degig några dagar
SKYLLER på värmen
ELLER
JO det gör jag 
För går jag ut blir  jag jätte svettig
Runt 20 - 25 grader är det om dagarna 
sol och moln 
Handlat lite i dag  .. var även till apoteket 
Så för  en stund sedan vid 5-tiden blev det ROSTAT bröd
Varit sugen på det flera dagar  .. äntligen köpt det i dag
 Mums så gott det var
Fint över HSB-huset där man ser 
Skorstenen från värmecentralen på andra sidan vägen och en bit till
på väg hem från Ica var jag då
Så en liten kluring 
Vad kan det vara  .. från nåt grönt jag har här hemma .. en närbild
DEN for förbi i går kväll   .. högt uppe i det blå
Zoomade för fullt  .. då blev det så  
Såg denna svarta kisse i söndags vid sista nedre balkongen  .. den som är i markplan
Men så feg  den är när man kommer för nära
 VAr hemma hos Sixten och matte på fika i söndags 
Då hoppar han upp där när matte ska ta av kopplet 
HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar